mandag den 27. august 2012

Ugestart til salg

Kan man få udsat mandagen?

 
Kender du det? At være så træt, så man har lyst til at montere en permanent fuckfinger mod omverden? På nær naturligvis ens unger, som man kysser og krammer og som er den største og vigtigste årsag til, at man ikke bare kravler tilbage i skyggen. Kysser og krammer - indtil de spørger en gang for meget - og så giver man dem også lidt fuckfingeren… bare inde i hovedet.
 
Har drukket virkelig meget kaffe allerede, for at holde kadencen - så der er faktisk gode chancer for, at jeg skider i bukserne senere på dagen.

Det var forresten en rigtig sjov fest i lørdags. Det havde været super fint, hvis jeg havde opført mig som jeg var klædt... pænt og feminint. Det gled en smule med det - og jeg håber egentlig selv, at jeg snart holder op med at putte brødpinde op i næsen :-/
 
Skrives ved. Hvis jeg ikke sidder på lokum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar