fredag den 31. august 2012

Anal kanal-gas ...på den fede måde

God røv og god weekend!

Alle I fem der trofast læser min blog, skal selvfølgelig ikke snydes for lidt underholdning fredag... Hvis du er sart, så stop med at læse nu. På den anden side - hvis du er sart - så er du nok slet ikke havnet på bloggen til at starte med...

Prutter. Gas. Fis. Flatus... Let's face it - det er ikke alle der synes det er sjovt. Jeg synes det er sjovt. Kæreste-Jacob synes også det er sjovt - så igår sad vi og analyserede på lyden af de prutter, der undslap 'baldeby'. Lavede selv en meget lille forsagt prut og vi kom frem til at det var ikke en prut der blev 'slået' - det var sådan set mere en prut der nærmest 'snublede ud'...
Og jeg bliver pavestolt, når yngste søn lige 'drejer på gashåndtaget' simultant med at han slår en MEGA skid. Så sætter jeg et gigantisk 'flueben' på mental-listen over, hvad en god mor lærer sine børn.

Min ældste ven i verden (som jeg desværre ikke ser mere), sagde altid...



"Jeg skulle hilse!!! ...Fra din røv og sige at det er noget værre lort, du går og laver".

Jeg har engang datet en mand, som på ingen måde kunne acceptere den tanke, at kvinder også prutter (eller skider...) - Jeg kunne naturligvis ikke lade være med at spørge om hvad Kronprinsesse Mary gør med den luft, der ophober sig i hendes elegante royale tarmsystem - men det fik jeg ikke svar på. Og så havde hans aversion mod emnet, sjovt nok den effekt, at jeg fik et bizart behov for at tale endnu mere om det. Need I say - det blev (HELDIGVIS) ikke os!

Nedenstående video er tilegnet ham og alle dem der deler hans anal-pertentlige holdning. Lad stortrommen buldre!! (...det sagde jeg også igår)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar