onsdag den 22. august 2012

Mig og Foxy

Vita Krap - nyttigt for første gang...

Var ude at handle igår og købte for første gang en ægte rulle Vita Wrap…. Nu tænker du nok, at det er fordi at jeg kan lave små fine pakker med økologisk frugt og kokosolie-mættede snacks, til ungernes madpakker og den slags - pakke maden fint og nøjsomt ind - som en den speltmor jeg (ikke) er. 

Nope. Aint gonna happen. Skal bruge det til at vikle om min arm - og min nye tatovering.
Den ser sådan her ud:

 

Jeg er pis'glad for den - og mig og Foxy bliver rigtig gode venner. Og NEEEEEJ, det er ikke en ulv - eller en kat, eller en hund og hvis der kommer flere dumme forslag, så sma'rer jeg mæ flaa' hååånd!!

Har lovet yngste Uffe, at jeg kun får EN til tattoo udover denne. Vi har heldigvis ikke talt om størrelsen - muahahahaha (det sagde hun også igår!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar