torsdag den 23. august 2012

Legende børn. Sæt farten ned!!

Vil bare høre om der er nogen der har fundet "Manual til Voksenlivet"???


Puuuuha. Da jeg bestilte pakken med "Kæmpestore Forpligtelser" glemte jeg åbenbart at tage manualen ud af kassen og troede i et langvarigt anfald af ungdommelig naivitet, at jeg bare kunne navigere sådan efter vind og vejr, gynger og karuseller…. du ve'

Jeg tog fejl. Lige nu findes der ikke kaffe, cola og syntitiske stimulanser nok i verden, til at jeg på en enkelt dag kan overskue: Travl arbejdsdag, indkøb, en tur i fedeklubben for at blive vejet, aftensmad til børn, valg af forsikringer, aflæsning af kmtæller i gammel bil, høflig snak med handicaphjælper, sms til min mor, vask af børn, putning af børn, betaling af regninger, skitsetegning af værelse i nyt hus og så er der naturligvis 'det løse'... 

Så lige nu sidder og venter på at min far og mor kommer og ordner EN DEL af sagerne. Imens vil jeg sidde under dynen, læse en Jumbo bog, mens jeg spiser Prinzen Rolle og drikker kakaomælk (naturligvis sammen med drengene). Har sådan på fornemmelsen at jeg kommer til at vente lidt længe og HELT sikkert forgæves. Er nødt til at lette røven selv i stedet… DAMN.

For at holde gejsten oppe gentager jeg i hjernen (på sindssyg-måden) mantraet: Selvgjort er velgjort... Husk det, Søgaard - Selvgjort er velgjort!!! (...det sagde hun også i går)


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar