lørdag den 9. juli 2016

Ferie-fri

6 gange. Så mange er jeg i dag blevet spurgt om, hvornår jeg går på ferie. Og hver gang har jeg fået næsten hvide knoer, mens jeg mildt med sommerfugle i øjnene og nattergale i stemmen har svaret: 'Jeg har ikke ferie'... eller 'jeg har holdt 3 dage i denne uge - det er hvad der er planlagt'. Og ladet som om at det er heeeelt ok.

Det er jo ikke en skid ok. Men det er sådan det er... lige nu. Og heldigvis så har jeg min frihed til at holde en dag eller to i ny og næ - så vi tørrer lige øjnene igen... og heldigvis kommer mine drenge med deres far på en skønno tur til Italien og det er nok det der glæder mig allermest.

Og det er jo ikke forbudt at dagdrømme om, at en eller anden på magisk vis får en flybillet til overs - eller lige får brug for en wing(wo)man på turen til Bornholm eller Barcelona. Jeg er en fremragende rejsepartner - skal siges - og kan tjekke ud af butikken med kort varsel.
Så mens alle I andre flyver afsted til den græske Ø 'Kolofonos' og drikker bouzaka med Stravros og Vaklos på den lokale taverna - så tager jeg i aften bussen til centrum af Netflix, hvor jeg bliver noget af weekenden. Har lige noget narko der skal distribueres, nogle mord der skal opklares.

Ses mandag... -ish
ups!!_godferie

1 kommentar:

  1. ha ha ha jeg holder mund:) Og egentlig skal folk holde op med at spørge.... Det kan jeg kun gi' dig ret i:)
    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet