fredag den 29. juli 2016

Efterlysning

Og vi bringer en efterlysning...

Da jeg åbenbart var for styret af mit ego, til at blive set offentligt købe 'Hendes Verden' i sidste uge - missede jeg tillægsblad der hedder 'Sallys'... 

Jeg indrømmer blankt, at jeg synes at jeg var og er for ung/tjekket/fattet/tatoveret/trendopdateret/samfundsorienteret/modeinteresseret/fill-in-the-blanks...  til at købe et blad, der har 'Daimi' på forsiden. 
Jeg er desværre også smerteligt bevidst om, at ovenstående opfattelse af min egen fremtoning nok kun findes på indersiden af mit eget hovedet. 

Og krea-trangen er efterfølgende større end ønsket om at bevare ovenstående selvbillede.

Så...

Hvem har Sally's og vil dele...?

4 kommentarer:

  1. Hæ, den dag jeg skrotter Anders And, bliver en sorgens dag -men spørger du mig vil jeg benægte at jeg med mit intellektuelle vid´, forfalder til trivial literateur og tegneserier :-)

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Der var det heller ikke. Men tak for tippet.

      Slet