mandag den 7. marts 2016

Nerd-alert



Jeg har fået nyt anlæg... and I'm not kidding - hvis man kan abstrahere fra den lette lugt af kælder, som lige hænger lidt i højtalerne - så er jeg KISTEGLAD for det!! Også selvom det er ældgammelt og jeg måske ville synes det var fedt med en nyere model. (Don't we all?...)
I en alder af 42, så man mig forvandle sig til... en vinyl-nørd. Hvem fanden havde set DET komme?? (Hvis du havde, så ring lige - we need to talk!!) 

Som mange andre har jeg bevidstløst streamet musik i de sidste par år - ladet andre vælge for mig... radiokanaler, YouTube, mennesker... og det kan være så fint - men man glemmer ligesom lidt at vælge noget til! Desværre en tendens, som ligger smerteligt tæt op af måden mange generelt lever på også... at det hele bare kværner derud af - og man ikke lige får mærket, hvad fanden er det nu der giver genklang og får sjælen til at synge.

Dette får min sjæl til at synge... Har aldrig hørt musik før på denne måde og elsker det. Min liste over vinyl der skal skaffes vokser og vokser. Og ligeledes elsker jeg, at næste projekt - listen over hvad der ellers giver værdi her i livet, også begynder at ligne noget. (Bare rolig - det er noget langhåret rundkreds-snak som du kommer til at høre meeeeget mere om.)

P.S. Er du nu typen som ligger inde med noget gammel vinyl, som du ved du ikke får i brug, så skriv da lige, søte. Der er bred smag her og alt for lidt på lager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar