torsdag den 23. maj 2013

Kys det så... det satans liv

I morgen fredag - om et døgns tid - skal jeg prøve noget for første gang...

Jeg vil ikke afsløre hvad det er jeg skal (endnu) - men det er noget, som giver svedige håndflader og fugtige armhuler bare ved tanken - noget der aktiverer en af mine livslange og mest intense fobier...

Hvornår har DU sidst prøvet noget for første gang? Og hvad gjorde det egentlig ved dig?? Det lyder måske som et frygtelig banalt spørgsmål... Men min egen erfaring er - i forhold til at prøve noget for første gang - at der er en dejlig stor chance for en decideret bevidshedsudvidende oplevelse - på godt og ondt. 

Jeg tysser på angsten, mens jeg tænker: En erfaring rigere, et hak i kasketten, en rynke til, been there, done that... Tag imod og kys livet på begge kinder.

Nå ja, og så udløste det så et haiku digt også:

Sort hav blå himmel
Hanker op i mit anker
Stort sus i maven

/Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar