fredag den 30. juni 2017

Våde ferie-drømme

Skal bare lige spørge for en ven:
Er det vådt at have fået sommerferie nu her? ... undskyld... jeg mener selvfølgelig er det GODT at have fået ferie???

For et par år siden var det hot as hell med 'staycation' - som vist mest var et begreb der dækkede over, at man ikke helt havde råd til at tage på 'rigtig' ferie... så'en på camping eller chartermåden.
Det er vist gået i sig selv igen med tendens. Ihvertfald oplever jeg det lidt som om, at 'alle' skal ud at rejse i år... og det har naturligvis givet mig anledning til at opfinde et endnu mere tørt koncept - nemlig... tadaaaah:

WORKATION!

For mig, som arbejder mens I andre tager i sommerhus, besøger metropolerne og nyder europas skønne sandstrande; sipper sangria, spiser is med ungerne og går hånd i hånd i de lune aftener.

Lyder det som om jeg har lidt ondt af mig selv...? Mnjarh... en smule. Men misundelse er en grim ting OG så husker jeg lige - at jeg faktisk arbejder med noget, som er så fedt, at jeg sandsynligvis ville beskæftige mig lidt (eller meget) med det, selvom jeg havde ferie. Og så er det jo faktisk mig, der har fat i den lange ende af nytårsknallerten - fordi jeg hver dag arbejder på at skabe mig en hverdag, som jeg ikke nødvendigvis behøver at holde fri fra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar