tirsdag den 8. januar 2013

My Precious

Har idag fået at vide (af en jeg holder meget af), at jeg er et '110%'s menneske'. Sådan hele vejen rundt, egentlig. Og det talte vi så lidt om...

Og jeg ytrede ønske om, at det nogen gange kunne være fedt at være en 90%'er. Og så lige gemme de der sidste 10% HELT til mig selv. Som Gollum fra Ringenes Herre, der sidder tynd, bleg og benet (uh, that part sounds nice) med vanvittige øjne og savl ned af hagen, mens han vogter over sin kære guldring Precious.

Men så spurgte hende der kloge...: Hvad vil du egentlig helst være???
110% må være svaret. Sålænge man stadig kan få lov at være 100% sig selv.

Og måske er det ikke så skidt endda.

Giver det mening?

Ja ja, bevares - så er der lige lidt benarbejde i forhold til, at få den grimme behårede kontrol-trold til kun at fylde 25%... ham er der alligevel ikke ret mange der kan li'. Så tror jeg det bliver godt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar