torsdag den 21. marts 2013

Plus x plus = ?

I denne periode får jeg mange gode velmenende råd om, hvordan man kommer sig efter sådan brud, som jeg står i slipstrømmen af. Jeg får sgu sådan lyst til at dele svarene med jer...:

  • Det skal kneppes væk... (øh med Thomas Holm?? Hva'? HVA??? ;-D)
  • Det skal skrives væk... (I'm trying)
  • Det skal drikkes væk... (har prøvet - løb tør for portvin)
  • Det skal shoppes væk... (I wish!)
  • Pas på nu dig selv (Ja tak, men HVORDAN f... gør man det?)
  • Nye tider, nye dillere (absofuckinglutely)
  • Bliv vred!! (excuse me, but have we met...??)
  • Det skal trænes væk (excuse me, but HAVE WE MET??!?)
  • Keep calm and sparkle

Og så har jeg naturligvis tænkt lidt over og spurgt lidt indtil rundt omkring, hvornår man mon er klar til at date lidt igen. Hvornår kærlighedens kindhest mon har lagt sig så meget, at man igen kan orientere sig ud mod verden og det andet køn... Har fået følgende input: 

  • Når han er kørt...
  • Om et halvt år (- Er du zenzyg...?!?)
  • Nåmmen så om 3 måneder...
  • Når du lige har ro på igen (excuse me, but have w.... )
  • Lige når du har lyst!

- Så der er noget der tyder på, at jeg har mulighed for at blande min HELT egen cocktail her. Jeg tænker... noget i retning af: Når jeg har lyst, skriver jeg til Thomas Holm, shopper mig (glimmer) lækker på vej til vores date, så drikker vi os fulde og så knepper vi det væk... eller.... Nå ja, tanken var sjov, sålænge den varede.

Ingen panik. Det var gas. Der er stadig ro på bolden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar