fredag den 2. november 2012

Skizo weekend

Klokkeren fra Notre Odense. Pukkel røv.

Vil starte med at sige: (mest til mig selv, men også til jer andre) at hvis jeg spiser mere kage idag... så falder røven ganske enkelt ud gennem strømpebukserne. Det bliver grimt.

Og så til en tanke. Jeg glæder mig helt vildt til en weekend med ungerne. Og til at nulre lidt rundt derhjemme. Få ryddet lidt op, lave god mad (host. måske bare lave mad), ses med et par veninder, kysse lidt på nogle drengebørn, kysse min kæreste, drikke kaffe, lave DIY projekter, meditere til Pinterest... det HELE er tiltrængt.
Men hvordan kan det egentlig være, at jeg allerede nu ved, at når det bliver mandag morgen - så GLÆDER jeg mig bare til at sætte mig bag skrivebordet, nyde kaffen, radioen og mit arbejde...? Hvor skizo kan man være? Eller er det ikke kun mig?

Dagens ligning:
Travl uge + 5 børn i hjemmet + fredag aften + et glas rødvin = Siddende savlende søvn i sofaen


1 kommentar:

  1. Kender det godt...man kan have de bedste intentioner og så ender det med man river sig selv i håret

    SvarSlet