fredag den 11. august 2017

1 krillimillimeter lunte tilbage

Hånden op!! - alle dem der synes at børnenes sommerferie er alt ALT for lang.

Med risiko for at blive meldt til spelt-curling-whatever-kronisk-dårlig-samvittighedskorpset, der altid står klar i kulissen med en plydsbetrukket støbejerns pande til højre tinding ... så vil jeg gerne have lov til at sige:

HOLD-NU-KJÄFTAN, hvor jeg glæder mig til skolen starter igen! 

Og selvom alle fingre sikkert peger mod mig selv - og jeg OGSÅ er stor fortaler for, at såkaldt 'løs bagkant' kan fremme kreativitet, virkelyst, relationer etc - så tror jeg simpelthen, at mine unger (der reelt er forklædt som næsten-mænd) så småt er ved at miste evnen til at forvalte netop den frihed... inden for de grænser der er sat i og af samfundet og hjemmet (læs: mig).

Ja. Det var bare det. Nedtællingen er igang - glæder mig pt mere til mandag end til weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar