onsdag den 27. august 2014

Nutella i næsen - og i ørerne

Det er tid til en service meddelelse. Et lille ’heads up’ til folk i trafikken. 
Det er ikke ofte at der bliver talt om det, men nu nævner jeg det altså...: 

Man er IKKE usynlig, når man sidder i sin bil. 
Andre mennesker udenfor bilen, kan se hvad man laver.

Det gælder også den modkørende pæne mand i 40’erne, i en lækker sølvfarvet VW - som sad med fingeren så langt oppe i næsen, at jeg mistænker ham for at forsøge at give sig selv det hvide snit... 
Det må ihvertfald ha' kildet helt oppe ved frontal lappen. #justsaying


Hvis vi lige skal tale om noget andet, så er jeg på en livslang musikalsk dannelsesrejse - hjulpet godt på vej af min kæreste, som jo så i mere end en forstand har pænt god smag... (fik I den, hva? hva? hva?)
Derfor er det nu hans fortjeneste, at jeg fremadrettet smider samtlige flaskepant-penge efter alt hvad jeg kan støve op med Gregory Porter. Han er brun og synger som drøm. 

Nutella i ørerne og rendyrket portvins-kram for sjælen:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar